Procesna organizacija
Procesna organizacija
Novi pristopi poslovanja zahtevajo drugačno organiziranost. Organizacije opuščajo funkcijsko organiziranost ter se preoblikujejo v procesno organizirana podjetja, kjer je poudarek na poslovnih procesih, ki lahko prestopajo meje med oddelki oz. t.i. funkcijskimi silosi ter tudi meje same organizacije.
Globalna konkurenca je prisilila organizacije v spremembo miselnosti, da se ne osredotočajo več na lastne funkcije in organizacijo, temveč vse svoje sile usmerjajo h kupcem ter proizvodom oz. storitvam (upravljanje življenskega cikla izdelkov; ang. Product Lifecycle Management – PLM), ki jih nudijo. Kupec (stranka), ki predstavlja osnovno povpraševanje v verigi, je izhodišče analize informacijskih tokov. V ekonomiji se uveljavljajo novi koncepti, ki vplivajo in bodo vplivali na način poslovanja podjetij.
Zaradi procesnega pogleda na organizacijo se spremina tudi pogled na upravljanje z dokumenti v celotnem njegovem življenskem ciklu, spreminja se pogled na delovni tok dokumentov na varovanje informacij itd. Procesni pogled na sisteme spreminja miselnost.